Brev:
Rød numse
19. marts 2013
Alder:
18 mdr.
Rød numse
Hej Helen.
Tak for en god brevkasse - hvor er det dejligt at have et sted at henvende sig med sine spørgsmål :-)
Vores dreng på 1½ år har tendens til både meget blød mave og til at få rød numse. Hans afføring lugter af og til rigtig, rigtig surt og giver rød numse i løbet af ingen tid. Vi synes jo selv han spiser helt normalt og har svært ved helt at finde mønsteret i det.
Har du nogen ideer til, hvad det evt kan skyldes og hvad vi skal styre uden om i hans kost?
Det skal nævnes, at han stadig får en flaske med letmælk inden sengetid.
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Mor