Brev:
Vedr. hypermobil
16. marts 2013
Alder:
20 mdr.
Vedr. hypermobil
Hejsa Helen
Lucas er hypermobil. Han er 20 måneder. Han begyndte at gå, da han var 15 måneder.
Vi har i vuggestuen haft en motorikkonsulent ude for at se på ham, da vi mener at han går meget på indersiden af foden og at foden er helt skæv at se på. Hun vil komme og se ham igen en anden dag og arbejde med ham.
Vi talte med vores sundhendsplejerske, som mener at vi kan købe indlæg til hans sko.... Kan man det, hvor?
Kan vi ikke gøre noget for at støtte ham hjemme også?
Med venlig hilsen
Lucas' forældre