Brev:
Astmatisk bronkitis og narkose
2. marts 2013
Alder:
12 mdr.
Astmatisk bronkitis og narkose
Hej Helen
Vores dreng skal opereres. Kan man godt bedøve børn med astmatisk bronkitis. Sidste operation blev aflyst pga. sygdom. Er det normalt ved luftvejssygdomme, der skal gå 4 uger inden de vil operere igen.
Med venlig hilsen
Rikke