Brev:
Kolde fingre
25. februar 2013
Alder:
18 mdr.
Kolde fingre
Hej Helen!
Vores dreng på halvandet år elsker at være ude. Vi pakker ham altid godt ind (uldundertøj, tshirt, fleecetrøje, strømper bomuld og sokker i uld, flyverdragt, hue og gode luffer). Alligevel har han ofte kolde fingre (og nogle gange også det nederste af armen) når vi kommer ind. Han er ellers altid en rigtig krudtugle, når vi er ude, - han løber rundt osv. Ind i mellem er fødderne også kolde. Han virker ikke generet af det.
Har du nogle gode råd/kommentarer?
Med venlig hilsen
NM