Brev:
Meget syg i vuggestue
17. februar 2013
Alder:
11 mdr.
Meget syg i vuggestue
Hej Helen
Vores lille dreng på 11 måneder, er utrolig meget syg i vuggestuen og er anbefalet af vores børnefysioterapeut at blive flyttet til en dagpleje for at minimere smittefaren. Han kan på nuværende tidspunkt ikke sidde selv, da han har været meget syg af urinvejsinfektioner (og har fået deflux engang og skal igen), og ved siden af alle de ting, han har fået i vuggestuen.
Men hvad kan vi gøre, for at minimere risikoen for at vores dreng bliver syg. Kommunen vil lukke for gæstebørn i dagplejen, samt jeg har mulighed for at holde ham hjemme, når de skal i legestue. Men har du andre gode tiltag?
Med venlig hilsen
Rikke