Brev:
Altid syg
15. januar 2013
Alder:
20 mdr.
Altid syg
Hej Helen.
Nu drejer det sig om Olivia (20 mdr.)
Hvis du gå ind på min side kan du se hendes sygdomsforløb. Som jeg synes er ret vildt.
Siden hun var 8 mdr. har hun max været sygdomsfri 3 mdr. og som regel går der kun 1-2 mdr. imellem.
Er det noget vi skal være bekymrede over?
Og kan sådan noget være arveligt? Her tænker jeg at jeg selv ALDRIG er syg (2 gange på de sidste 10 år), men min mand reder sig tit (2-3-gange pr. år) forkølelse og influeza lignende syntomer.
Hilsen Charlotte.