Brev:
Børnesydomme - Røde hunde
10. september 2004
Alder:
12 mdr.
Børnesydomme - Røde hunde
Hej igen
Jeg kan som indledning, starte med at fortælle, at vores lille guldklump nu er begyndt at kravle, og hun rejser sig også op ved ting nu. Men hun kan stadig ikke sætte sig op, når hun ligger ned, hvad kan vi gøre for at hjælpe hende der?
Mit egentlige spørgsmål lyder; om det kan passe at hun har fået røde hunde, hun er jo kun lige godt et år, og så vidt jeg husker er det jo først ved 15 mdr. at hun skal vaccineres for det?
Hun har 38,3, og svage røde pletter/knopper på kroppen og i hovedet, det har hun haft i ca. et døgn nu og de har ikke forandret sig siden de dukkede op. Hun er vældig godt tilpas og spiser også godt.
Kan det være røde hunde, eller tror du bare det er ingenting?
Tak for en rigtig god hjemmeside.
Mange hilsner fra Lene