Brev:
Dårlig mave?
10. oktober 2012
Alder:
2 mdr.
Dårlig mave?
Hej Helen.
Min søn på 9 uger har meget tynd mave, ved godt at deres afføring på det tidspunkt er tynd, men alligevel bliver jeg i tvivl.
Han har kun taget 300 g på på 2 1/2 uge, hvor han ellers hver uge har taget ca 300 g på.
Hver gang han har fået bryst i løbet af dagen har han afføring, så jeg bliver i tvivl om han optager maden eller den bare ryger direkte igennem ham. Udover at få bryst får han ca 50 ml modermælkserstatning inden han skal puttes til natten, så sover han mellem 5 og 7 timer og han først afføring når han vågner.
Håber du kan vejlede mig og gøre min tvivl mindre.
Med venlig hilsen
Signe og Vitus