Brev:
Nathoste der bliver ved
28. september 2012
Alder:
12 mdr.
Nathoste der bliver ved
Kære Helen,
Vi er næsten helt ødelagte af manglende nattesøvn. Vores datter har hostet om natten og vågnet, klynket/grædt i over en måned! Næsten lige siden hun startede i vuggestue.
Vi har fået tjekket lungerne hos lægen to gange, og der er ikke noget. Hovedgærdet er hævet, hun sover i uld og får kamillete i løbet af dagen. Desuden tilbyder vi vand hvis hun vågner og er meget ked. Og vi drypper næsen, når hun tydeligvis kun kan trække vejret gennem munden. Men det bliver bare ikke bedre! Hun bliver ved med at hoste flere gange om natten, sådan så det rigtig kradser i brystet. Og i mindre grad også om dagen. Det kan da umuligt være sundt at hoste så meget så længe?
Hun vågner flere gange i løbet af natten, fordi hun tydeligvis har ubehag. Og det gør at vores nætter bliver afbrudt gang på gang, og tit skal vi gå hende til ro eller sidde op og sove med hende, så hun kan trække vejret ordentligt.
Hvad kan vi gøre? Er der noget naturmedicin vi kan bruge?
Og kan det være rigtigt, at vi bare skal vente på det går over? Jeg tror virkelig ikke det er sundt at hoste så meget.
Tusind tak for dine gode svar!