Brev:
Coli-bakterier
28. september 2012
Alder:
7 mdr.
Coli-bakterier
Hej Helen
Tak for dit sidste svar angående udfasning af amninger!
Der findes ingen pæn måde at spørge om nedenstående på, men jeg har en fornemmelse af at mange forældre kan være uenige på dette punkt.
Min mand og jeg har en lille diskussion kørende om hvorvidt man bør have underbukser på, når vi sidder på/i vores seng og indimellem på gulvet.
Moderen (jeg) er noget hys, synes far, men jeg synes simpelthen at det er alt for uhygiejnisk, at sætte sig med bar *** på gulvet, når baby efterfølgende kravler rundt og klasker med hænderne samme sted, hvorefter de ryger ind i munden.
Det er ikke en ting der sker hver dag, men ofte.
Det hjælper dog ikke, at en sundhedsfaglig veninde nu har oplyst om en helt ny undersøgelse der påviser, at børn, som udsættes for colibakterier udvikler et stærkere immunforsvar.
Kan du fortælle om jeg er hysterisk eller om far skal tage sig sammen?
Med venlig hilsen
Ditte