Brev:
Hyppig afføring
9. august 2012
Alder:
15 mdr.
Hyppig afføring
Kære Helen,
Vores søn på nu 15 måneder har i 3-4 uger haft hyppig afføring - min. 2-3 gange og op til 5 gange om dagen står den på ’pølleble’. Det begyndte da vi var på ferie i Sydeuropa og jeg troede først det var pga varmen.
Afføringens udseende og lugt har afvekslet, men den har haft tendens til at være gullig og lugte let syrlig, konsistensen har været lidt som tyk øllebrød… Han havde feber et par dage mens vi var på ferie – op til 39,5 grader - men var ikke videre påvirket af det, han legede og var i godt humør. Han virker heller ikke til at være generet af den hyppige afføring nu og har ikke haft feber siden. Det er også derfor jeg har set tiden lidt an. Men ja, nu er det alligevel et stykke tid det har stået på og jeg synes faktisk han har mistet appetitten lidt – hvilket hans dagplejemor også har bemærket. Men ellers har han det jo godt, så det er lidt underligt.
Har du et bud på hvad det kan være?
Venlig hilsen
mor til to