Brev:
Tynd afføring 9 uger
9. august 2004
Alder:
2 mdr.
Tynd afføring 9 uger
Min dreng på 9 uger har den sidste måneds tid haft meget tynde afføringer. Vi har været ved lægen, og der er ingen bakterier i, så vi har fået besked på bare at se tiden an.
De sidste dage har lugten imidlertid ændret sig meget, hans afføring lugter meget syrligt, nærmest af ymer, og jeg synes også, at han lugter sådan ud af munden. Er det normalt? Kan det evt. hænge sammen med noget jeg har spist?