Brev:
Vaccination - 3 mdr.
28. juni 2012
Alder:
3 mdr.
Vaccination - 3 mdr.
Hej Helen
Min dreng på tre måneder er desværre hårdt ramt af sygdom nu på 11. døgn - feber og tynd mave, som er i bedring, men efterfølgende også ramt af en forkølelse og en del feber.
Da vi skal til Italien her i juli og han skal have sin 3. måneders di-te-pol-ki vaccine inden - er spørgsmålet, hvornår virker/beskytter vaccinen efter han har fået den? Jeg har søgt på nettet, men uden held.
Varme hilsner
Joan