Brev:
Hiver efter vejret
19. juni 2012
Alder:
7 mdr.
Hiver efter vejret
Hej Helen,
Jeg er en lidt bekymret mor lige nu. Theodor er begyndt at hive efter vejret. Det sker i forbindelse med at han "råber", siger høje (volumenmæssigt) lyde eller smågræder ellers trækker han vejret helt normalt og hans åndedræt er ikke hvæsende eller pivende.
Er det noget han skal igennem i forbindelse med at hans stemme udvikles eller gør jeg ret i at være bekymret? Min mand mener at det er en ny lyd han prøver af, ligsom han på et tidspunkt hostede på sådan en anstrengt måde - lidt som om han forcerede hostet, men det gør han ikke mere.
Håber på snarligt svar.
Mange hilsner
Malene