Brev:
Meget gylpen
13. juni 2012
Alder:
3 mdr.
Meget gylpen
Hej Helen.
Jeg har endnu et spørgsmål til dig:-)
Vores dreng på 15 uger har haft urinvejsinfektion to gange. Første gang, da han var 4 uger og anden gang, da han var 9 uger gammel. Et af tegnene på, at han har urinvejsinfektion har været opkastning. Men vi har rigtig mange problemer med at han gylper utrolig meget. Han får nitrofurantoin forebyggende. Har du nogle ideer til, hvad vi kan gøre?
Han får Syrnet Allomin samt 1 brev movicol (sidstnævnte ordinerede børneafdelingen). Kunne en løsning var at skifte til Enfamil AR Lipil eller er det bare et spørgsmål om tålmodighed indtil, at han skal begynde på grød mv.?
Med venlig hilsen
Rikke