Brev:
Skarlagensfeber
15. maj 2012
Alder:
1 mdr.
Skarlagensfeber
Kære Helen
I dag har vores store datter fået konstateret skarlagensfeber og er nu på penicillin. Min store bekymring er nu at marius er smittet. Han er kun 6 uger og da den store var meget dårlig af det er jeg noget bekymret. Hvordan skal vi forholde os? Han er jo i nærheden af hende hele tiden og hun har også givet en sut inden hun blev syg.
Tænker vi ringer til lægen i morgen, men vil lige høre dit gode råd også. Er der noget vi skal være særligt opmærksom på med sådan et lille pus.
Tak for en god brevkasse.
Med venlig hilsen
Bettina