Brev:
Ofte forkølet
8. maj 2012
Alder:
22 mdr.
Ofte forkølet
Kære Helen
Vores lille dreng er blevet stor og er således startet i dagpleje 9. januar. Det er et dejligt sted og dagplejemor er super omsorgsfuld og fokuseret på hver enkel barn og dets behov, så langt så godt. Men vores elskling er konstant syg!
Jeg er klar over at han vil fange en del den første periode, når han kommer ud blandt andre børn og jeg kan også accepterer at næsen løber hele tiden. Men er der ikke et eller andet jeg kan gøre? Hvad med vitaminer? Hvor længe skal jeg holde ham hjemme når han er forkølet.... igen? Jeg sender ham selvfølgelig ikke afsted hvis han har det mindste feber eller på anden måde er sløj, men nogen mener at ungerne skal have en slags rekreations uge efter de er raske?
Håber du kan hjælpe vores lille snottede familie.
Kærlig hilsen
VM-indehaveren af næsetørring....