Brev:
Vaccination og varige mén
23. april 2012
Alder:
11 mdr.
Vaccination og varige mén
Hej Helen.
Idag hørte jeg at der er nogen børn (meget få) der ikke kan tåle børnevacc. og at nogle får psykiske lidelser resten af livet.
Min chefs datter er idag 18 år og kunne ikke tåle vacc. da hun var lille. Idag kan hun ikke klare sig selv. Det er jo virkelig frygeligt og så kan jeg jo ikke lade være med at blive en lille smule nervøs, når nu vores den lille snart skal have sin 1-års vacc. Hvor stor er risikoen og kan det komme pludseligt når nu der ikke er sket noget efter de 2 første vacc.??
Hilsen Charlotte