Brev:
Elevere hovedgærde?
15. marts 2012
Alder:
8 mdr.
Elevere hovedgærde?
Hej Helen
Du skriver tit at hvis børn får en flaske i sengen, så skal man elevere deres hovedgærde, ved at lægge en lille pude eller lignende ind under madrassen.
Måske er det et dumt spørgsmål, men hvorfor anbefaler du egentlig det?
Hilsen
Mor