Brev:
Hvad er det der kan ske ved et fladt baghoved?
13. marts 2012
Alder:
4 mdr.
Hvad er det der kan ske ved et fladt baghoved?
Kære Helen
Der er i tiden så meget fokus på fladt baghoved.
Jeg er selvfølgelig meget opmærksom på, at når vores lille datter er vågen, at hun så ikke ligger på ryggen. Men at hun sidder eller ligger på maven. Alligevel synes jeg det kan være svært helt at undgå.
Hvad er det der kan ske ved et fladt baghoved. Er det lillehjernen som ikke har plads til at vokse optimalt?
Med venlig hilsen
Helene