Brev:
Genstridige skoldkopper
12. marts 2012
Alder:
2 år, 4 mdr.
Genstridige skoldkopper
Kære Helen
Min datter har fået skoldkopper, som efterhånden har varet en uges tid, og der er kommet skorper på næsten alle skoldkopperne. Hun har dog tre skoldkopper på hænderene, som er gået mere eller mindre "i stå" som blærer. Der er ikke sket nogen udvikling med dem i over en uge. Er der noget man kan gøre for at fremme helingsprocessen? Må man f.eks prikke hul på dem, eller skal de briste af sig selv? Vi har forsøgt at smøre med zinksalve, men det har ingen effekt.
Jeg er gravid og har termin om tre dage, og det ville være rigtigt uheldigt, hvis hun stadig har blærer, når babyen bliver født, fordi hun så stadig smitter og derfor ikke må komme i nærheden af babyen. Det ville være rigtigt trist både for hende og for os.
Venlig Hilsen
Mette