Brev:
Gul afføring
5. marts 2012
Alder:
10 mdr.
Gul afføring
Hej Helen!
Tak for dit sidste svar. Jeg har lige et spørgsmål til dig igen.
Min søns afføring er sådan løs i det og gul. Og det har den været lidt over en måned. som jeg fortalte dig sidst er han startet i dagpleje. Han har haft "normal" brun afføring, men nu er den blevet løs og gul. Er det noget du har hørt om før? Jeg har fået tid ved lægen, men vil meget gerne have dit bud. Tænker selv på mad allergi osv.?
Venligst fra T