Brev:
Svamp i skeden - 0 mdr.
2. august 2004
Alder:
0 mdr.
Svamp i skeden - 0 mdr.
Hejsa
Jeg fatter mig bare lige kort. Jeg har en kæreste som døjer en del med skedesvamp, og det er konstateret af lægen, men det er jo ikke sikkert at han har lagt mærke til at det er jævnligt, og så var det at jeg tænkte på om man ikke kan forbygge det på en måde (jeg har hørt om at man kan smøre skeden med A38?).
Kan det være at hun mangler et vitamin eller ikke selv danner et eller andet stof, ja hvad ved jeg, det er jo derfor jeg skriver.
Jeg håber på et godt og brugbart svar. Knus....