Brev:
Slugt perle
26. juli 2004
Alder:
3 år
Slugt perle
Mit barnebarn fik suget så hårdt på en legeting med en træperle på, og træperlen røg af og hun slugte den. Det skete i fredags, hun har spist, og haft alm afføring, men perlen er ikke dukket op endnu.
Vil den opløses - eller hvad sker der?
Hun har det godt og er ikke påvirket af det?
Med venlig hilsen
Bedstemor