Sygdom - 0 mdr.

28. november 2011

Kategori:
Alder:
0 mdr.

Sygdom - 0 mdr.

Hej Helen

Det er efterhånden ved at være noget tid siden, jeg har haft brug for at spørge dig til råds. Men nu er det altså tid!

Vi har haft rigtig meget sygdom. Med to piger som hele tiden døjer med ørerne og den største af pigerne som også har haft en periode, hvor hun har kastet en del op, ja så er mit hovede fyldt med tanker omkring sygdom.

Nu har begge de store - vores pige og dreng været ramt af feber. Det er så hvad det er. Men jeg kan mærke, at jeg konstant går rundt og frygter næste omgang. Fx opkast som det jo netop er årstiden for. Jeg synes, selv det fylder alt for meget for mig. Tænker på det konstant ...

Annonce

... og bliver nervøs når ungerne siger de har ondt i maven osv. Jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg skal slippe tankerne omkring det. Jeg venter nr 4 og er nu 22 uger henne. Så vi har meget at se til med en på knap 5 år, 3 år og så 15 mdr.

Det skal siges, at jeg aldrig har haft det sådan før. Det har simpelthen sneget sig ind på mig de sidste par mdr. Kan faktisk få det fysisk dårligt over at tænke på det. Får kvalme osv. Hvad pokker skal jeg gøre?

Føler det er noget underligt noget at tænke på, og derfor kan jeg ikke rigtig fortælle nogen om mine tanker. kan du mon hjælpe mig lidt?

Kærlig hilsen
En underlig mor ...

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

20. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Kantinemad på arbejdet

Hej Helen Først og fremmest tak for svar på mit tidligere spørgsmål, det...

6. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Øjenbrynsfarve

Hej Helen Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om...

20. december 2023 | Sovevaner | 0 mdr.

Vuggedød og sovestilling

Kære Helen Jeg er netop blevet farmor til en dejlig lille dreng. Fødslen er...

9. oktober 2023 | Diverse | 0 mdr.

Nyfødt første bad

Hej Helen Så kom vores lille dreng til verden, med en FV på 3840 og 54 cm,...

4. oktober 2023 | Graviditet | 0 mdr.

Gravid og hånd-, fod- og mundsyge

Hej Helen Jeg er gravid i 5 måned, og vi skal i weekenden til...

Annonce

Viden om børn:

Barselshotel

Barselshoteller findes både på sygehuse og i privat regi.

Kravene til at komme på et offentligt barselsehotel er forskellige. Nogle steder barselshotellet for flergangsfødende, der har haft en ukompliceret graviditet og fødsel, andre steder er det til førstegangs forældre, der har brug for lidt ekstra tid, inden turen går hjem. På barselshotellet vil både mor og far typisk kunne være til stede hele døgnet og personalet kan tilkaldes, ved behov for hjælp.

På et...

Læs mere i Babylex

RS virus

RS-virus eller respiratorisk syncytialvirus er i vintermånederne den hyppigste årsag til akut bronkitis hos små børn og RS-virus kan også udvikle sig til lungebetændelse.

RS-virus er meget smitsomt og det rammer typisk børn under to år og ofte er børnene under seks måneder. Det er især større søskende, som smitter de mindre søskende, som så kan blive rigtigt syge og kræve indlæggelse. RS-virus er dog sjældent livstruende og barnet kommer sig igen uden men.

De...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen & Co.

Jeg har gjort det før, og det kan måske virke af for meget, at jeg nu gør det igen, men synes endnu engang, at jeg vil sende en tak til dig Helen og hvem end der ellers sidder bag hjemmesiden.

Nu med datter nr. to og efter syv ugers bekendskab med nyeste arving, finder jeg mig selv en lørdag aften helt i panik over, om vi da bare slet ikke kan finde ud af at have en baby. Og wupti på fem minutter har jeg fundet flere lign tilfælde af frustrerede mødre, der beskriver scenarier, der minder om det jeg sidder i. Med et bliver min situation helt "normal" og efterfølgende kan jeg med stor ro læse dine konstruktive svar, som jeg endnu engang finder både kompetente, letforståelige og direkte anvendliege (nu håber jeg også baby-pigen gør det;) )

Så igen stor ros herfra - det er en super hjemmeside!

Med lidt mere ro i mor-sindet sendes en stor TAK herfra.