Brev:
Sygdom - 0 mdr.
28. november 2011
Alder:
0 mdr.
Sygdom - 0 mdr.
Hej Helen
Det er efterhånden ved at være noget tid siden, jeg har haft brug for at spørge dig til råds. Men nu er det altså tid!
Vi har haft rigtig meget sygdom. Med to piger som hele tiden døjer med ørerne og den største af pigerne som også har haft en periode, hvor hun har kastet en del op, ja så er mit hovede fyldt med tanker omkring sygdom.
Nu har begge de store - vores pige og dreng været ramt af feber. Det er så hvad det er. Men jeg kan mærke, at jeg konstant går rundt og frygter næste omgang. Fx opkast som det jo netop er årstiden for. Jeg synes, selv det fylder alt for meget for mig. Tænker på det konstant og bliver nervøs når ungerne siger de har ondt i maven osv. Jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg skal slippe tankerne omkring det. Jeg venter nr 4 og er nu 22 uger henne. Så vi har meget at se til med en på knap 5 år, 3 år og så 15 mdr.
Det skal siges, at jeg aldrig har haft det sådan før. Det har simpelthen sneget sig ind på mig de sidste par mdr. Kan faktisk få det fysisk dårligt over at tænke på det. Får kvalme osv. Hvad pokker skal jeg gøre?
Føler det er noget underligt noget at tænke på, og derfor kan jeg ikke rigtig fortælle nogen om mine tanker. kan du mon hjælpe mig lidt?
Kærlig hilsen
En underlig mor ...