Brev:
Falsk strubehoste - 4 mdr.
23. november 2011
Alder:
4 mdr.
Falsk strubehoste - 4 mdr.
Kære Helen
Min søn på 4 måneder har hos lægen fået konstateret falsk strubehoste. Jeg har fået divergerende svar på spørgsmålet, derfor vil jeg høre dig, om du vil anbefale at jeg lader ham sove ude?
Kølig luft er jo godt, han har ikke feber og hoster ikke voldsomt, men på den anden side vil jeg ikke risikere at forværre tilstanden og han er jo heller ikke ret gammel. Dog sover han klart bedst udenfor og hoster mindre.
Han sover i læ i carport, i en voksipose i barnevognen.
Kærlig hilsen
Marlene