Brev:
Knækker i leddene
14. november 2011
Alder:
6 mdr.
Knækker i leddene
Hej Helen.
I den senere tid har jeg lagt mærke til at vores lille søn 'knækker' i leddene især i armene. Her i dag stod vores søn på min mands skød og 'hopped' og kastede sig pludselig tilbage, hvorefter der lød knæklyde fra hans ryg. Det ser ikke ud til at genere ham - men det lyder slemt.
Hvorfor knækker han i leddene, tror du?
Venlig hilsen
Mor til to