Brev:
Sygdom og kamillete
7. oktober 2011
Alder:
2 mdr.
Sygdom og kamillete
Hej igen.
Endnu et spørgsmål herfra.
Jeg synes det er svært at finde ud af om det er ok at give spædbørn kamillete, når jeg forhøre mig omkring hos fagpersoner og på nettet.
Jeg har en forkølet datter på 11 uger og er i tvivl om hvad jeg kan gøre for at lindre hendes hals, da jeg tror hun har ondt i den. Hun hoster og hun ser ud som om det gør ondt. Græder også.
Jeg ligger hende ofte til brystet, for at give lidt smørelse og lunt i halsen. Men for ikke at komme til at gøre det for tit, tænker jeg på at give kamillete indimellem. Eller er der andet jeg kan gøre, et godt råd?
Venligst
Emmas mor