Brev:
Blodprøver
28. juni 2011
Alder:
3 mdr.
Blodprøver
Hej Helen.
Nu er Marcus jo blevet 3 mdr. Han fik i fredags taget endnu en blodprøve for at få tjekket hans blodprocent, pga de antistoffer jeg havde i mit blod under graviditeten.
Nu er hans blodprocent som den ska være. Men de opdagede så desværre at to andre ting ik er som de ska være. Jeg fik at vide at to andre tal lå langt over normalen, alt for højt.
Så han ska ha taget endnu en blodprøve her den 8 juli.
Hun sagde at de høje tal kunne skyldes at han har haft en virus i kroppen i fredags, da han fik taget den anden blodprøve. Men så begyndte hun at spørger meget til hans helbred, så som, om han havde været meget syg og om han nemt blev syg. Hvor jeg svarede at han har haft en del feber og har været meget meget forkølet nogen gange allerede. Men det troede jeg bare var normalt.
Jeg fik ik mere at vide andet end at det var børnelægen på Næstved Sygehus der ville ha han sku ha den tjekket igen om 14 dage.
Hva kan de betyde??
Jeg er bare så bekymret for min lille dreng.
Syns bare han har haft en kanon hård start på livet, og det virker bare ik som om det slutter.
Pernille.