Brev:
Katte allergi?
19. juni 2011
Alder:
2 år
Katte allergi?
Hej Helen
Vi har en søn på 2 år, og vi har siden han blev født haft 2 katte. Han er altid snottet, næsen løber hele tiden, nu har vi lige været på ferie i 3 uger uden snot :) og så kommer vi hjem til vores lejlighed og kattene og så begynder næsen igen at løbe...
Kan det være katte allergi eller noget andet? Kan vi få det undersøgt nogle steder?
Hilsen Snot mor...