Brev:
Hvordan kan man gardere sig imod mellemørebetændelse?
12. juni 2011
Alder:
7 mdr.
Hvordan kan man gardere sig imod mellemørebetændelse?
Hej Helen.
Håber du nyder din Pinse:)
Jeg har et hurtigt spørgsmål:
Hvordan kan man gardere sig imod mellemørebetændelse?
Mine børn har aldrig haft noget, men jeg ville lige høre, hvad det skyldes, at man får denne sygdom...
Er det fordi man er meget forkølet, eller virus?
Ville huen i de kolde måneder hjælpe???
Med venlig hilsen
Martina