Brev:
Diarre og tager ikke på i vægt
29. maj 2011
Alder:
0 mdr.
Diarre og tager ikke på i vægt
Hej Helen.
Min søn på 26 dage har nu i ca 3-4 dage haft diarre, han har afføring nærmest lige efter han har ammet og det er helt tyndt. Farven på afføringen er normal gul.
Det startede med han krøb sammen og så ud som om han havde mavesmerter og så kom der en prut, men så her nogle dage efter er det gået hen og blevet diarre. Han har de sidste 4 dage ikk taget på i vægt. Han har samtidig nogle små knopper i ansigtet... tror nu ikk det hænger sammen og tror bare det er almindelige hormonknopper, men vil ikk undlade lige at skrive det. Han gylper også en del.
Hilsen en meget bekymret mor