Brev:
Mæslinger
4. maj 2011
Alder:
1 mdr.
Mæslinger
Hej Helen.
Jeg ville lige høre dig om hvor nervøs jeg ska være for det udbrud af mæslinger, som medierne skriver om hele tiden at der er for tiden.
Mine 3 store børn er jo helt med i vaccinationsprogrammet, men det er Marcus jo ik da han kun er 5 uger gammel.
Og kan de andre få det selvom de er vaccineret?
Jeg har iøvrigt heller aldrig selv haft mæslinger, jeg er dog os selv vaccineret da jeg var barn, men dækker det endnu?
Håber du kan hjælpe mig lidt. :)
Hilsen Pernille.