Brev:
Feber - 7 mdr.
7. april 2011
Alder:
7 mdr.
Feber - 7 mdr.
Hej Helen
Hvornår siger man, at et barn har feber? Synes efterhånden man hører flere forskellige ting.
Ved godt at man ikke kan vurdere kun på feber, men er ind imellem i tvivl om en temperatur på fx 37,9 om morgenen betegnes som feber?
Kærlig hilsen
Jannie