Brev:
Mad i den gale hals
23. marts 2011
Alder:
6 mdr.
Mad i den gale hals
Hej Helen.
Min datter på 6 mdr er begyndt at få frygtstykker at bide i. Hun har endnu ingen tænder, men hun bider alligevel så hårdt at hun lyn hurtigt får bidt stykker af appelsin-, æble- og andre frugtbåde.
Jeg er virkelig nervøs for at hun får det galt i halsen, men vil samtidig gerne stimulere hendes mundmotorik. Hvad gør jeg?
Med venlig hilsen
Malene