Brev:
Slim i halsen og rallen
10. marts 2011
Alder:
3 mdr.
Slim i halsen og rallen
Hej
Min søn på 3 mdr har gennem de sidste par måneder haft meget slim i halsen. Det er meget tydeligt om morgenen, når han vågner, så kan man høre det raller, men også i løbet af dagen.
Det største problem er dog at han nogle gange kaster op, når han har fået noget at spise/drikke i dagtimerne og ej heller spiser ret meget i dagtimerne. I hans opkast er det som om der er slim i form af guleklumper, og han hoster og nyser også i løbet af dagen.
Han spiser mest om aftenen og natten, og på de tidspunkter sker der ingen opkast, kun lidt gylp som jo er ganske naturligt i hans størrelse. Om aftenen og natten spiser han så også fint 180 ml pr. gang.
Jeg har fået ham lyttet på lungerne ved både vagtlægen, egen læge og været ved øre-, næse-, halslæge. De siger alle det er helt normalt og at der er ikke er noget på lungerne, men at det sidder i de øverste dele af luftvejene / halsen.
Er der noget jeg kan gøre/give ham, for at mindske slimproduktionen?
Hilsen