Brev:
Svamp - 0 mdr.
21. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Svamp - 0 mdr.
Kære NetSundhedsplejerske
Jeg har et lille spørgsmål
Kan mænd godt få en svampeinfektion uden at hans partner har symptomer på svamp i skeden?
Og kan man godt have svamp uden at mærke symptomerne?
Hvornår kan man så vide om man skal til læge?
Med venlig hilsen
En læser