Brev:
Navle - navlebrok?
29. januar 2011
Alder:
2 mdr.
Navle - navlebrok?
Hej Helen,
Min søn Sebastian har en meget udstående navle, den er på størrelse med en hasselnød, den kan trykkes ind, men kommer ud igen med det samme.
Kan det være navlebrok? Er det i så fald noget, jeg skal gøre noget ved?
Med venlig hilsen
Julie.