Brev:
Propper i ørerne
24. januar 2011
Alder:
18 mdr.
Propper i ørerne
Hej Helen!
Lillemanden har haft influenza, hvilket efterfølgende resulterede i en omgang mellemørebetændelse. Da jeg tog ned til lægen, kunne han slet ikke se ind i ørerne, fordi der var så meget ørevoks. Derfor var han nød til først at skylde ørerne. Det var helt vildt alt det ørevoks, der kom ud...
Jeg kan godt forstå, han har haft ondt...
Er der noget jeg kan gøre for at forebygge, at det ikke sker igen? Jeg tænker, jeg må jo ikke rense hans øre, hvad så? Gode råd savnes...
Med venlig hilsen
lillemandens mor