Brev:
Børnehavesygdomme og spædbørn
12. januar 2011
Alder:
3 år, 7 mdr.
Børnehavesygdomme og spædbørn
Hej Helen...
Lige et spørgsmål mere:
For tiden er der jo en del forskellige institutionssygdomme som min datter slæber med hjem fra børnehaven.... hvordan skal jeg forholde mig i forhold til den lille ny, når han bliver født....
Skal jeg forsøge at holde dem adskilt (det er jo nærmest umuligt) eller skal jeg blot være obs på håndhygiejne osv?? Det meste er jo meget smitsomt og kan sådan en nyfødt klare mosten, tænker jeg...
På forhånd tak for dit svar.
Kærlig hilsen
R