Brev:
Tør hud - 2 mdr.
10. januar 2011
Alder:
2 mdr.
Tør hud - 2 mdr.
Hej Helen
Vores søn på snart 12 uger døjer med meget tør hud i panden og på kinderne. Det er som at røre ved sandpapir og det drysser med små hvide hud flager. Også på hans ben og arme har han små områder med meget tør/ru hud. Vi bader ham en gang i ugen med olie i vandet og vi har prøvet mange forskellige cremer som a-derma exomega, derma baby lotion, locobase, og andre baby cremer men uden resultat.
Huden er forsat meget tør og rød. Der er også nogen gange hvor han har små røde knopper i ansigtet. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det mere og håber du har nogle gode forslag.
Hilsen Anne Mette