Brev:
Ked og utilfreds lillebror
4. januar 2011
Alder:
1 mdr.
Ked og utilfreds lillebror
Hej Helen og godt nytår -
Så er vi blevet forældre til endnu en lille dreng på nu 6 uger som hedder Maximus...
Problemet er at han græder meget og virker gennerelt meget utilfreds og utilpas i hans vågne perioder.. det er slet ikk alla kolik men han er meget ked...
Han er flaske barn og bøvler med maven, hvor han presser og presser hvorefter der enten kommer en stor prut, bøvs eller fyldt ble.. vi sørger for at bøvse ham godt af og hans afføring er ikk hård overhovedet og han har afføring en gang om dagen ca... men også når han ikk bøvler med maven så virker han bare utilpas og ked og når han feks vågner fra en lur så græder han altid længe og helt vildt indtil kræfterne er ved at være brugt op og han kikker sig derefter forundret omkring.
Det virker næsten som om han ikk er ordentlig udvilet siden han altid græder sådan når han vågner ( det er nemlig ikk sult) han sover ca 2-3 timer højst ellers er det sådan nogle små power naps... han spiser mellem 100 og 150 ml ( nan1) hver 2.5 time og 3 time....
Vi er så kede af alt den gråd som selvfølgelig påvirker os rigtig meget fordi det går os på at vores dejlige dreng faktisk aldrig virker tilpas og storebror kornelius er også påvirket af det....
Han er stort gylpe barn og det står ud i tykke stråler og det er ikk kun når han lige har spist, det er mere eller mindre hele tiden der kan komme et skyld... når han sover så kan han godt vågne og være ked og når man så tager ham op så kommer der en gang gylp også kan han sove videre så han er plaget af det....
Jeg ved ikk om du har nogle forslag til hva vi kan gøre for vores ulykkelige søn???
Venlig hilsen
Sine