Brev:
Afføring mange gange om dagen.. nu i 12 dage
3. januar 2011
Alder:
5 mdr.
Afføring mange gange om dagen.. nu i 12 dage
Hej Helen
Nu er vi ved at være ret frustrerede herhjemme.
Vores søn begyndte d.23 december at skide mere end normalt. Han får MME og har skidt hver 3 dag ca. d.22 og 23 var det så 2 gange om dagen, og d.25 om morgenen havde han også skidt om natten.
Han har nu i mange dage skidt mindst 5 gange om dagen (nogen dage over 10 gange...) Og det er rigtig synd. Det er også om natten hvilket vi aldrig har oplevet før.
Konsistensen er varierende. Men mest slimet, gult og vandet (nogen gange gråligt) og grynet. (før var det mørkegrønt pga. MME)
Han er meget aktiv i sine vågne timer, men er mere pylret og utilfreds og bruger meget tid på at trykke, og det ser ud til at han indimellem har mave smerter. Han har ikke feber eller er sløv.
Han drikker heller ikke ligeså meget mælk som før, vrider sig væk og skriger indimellem når vi vil give ham hans MME. Andre gange drikker han helt op (200 ml.) Mest om natten er han til at få noget i.
Vi er lige gået tilbage til NAN 1 - den allergivenlige. Da vi var lidt bange for om det var en reaktion på at vi er rykket op på NAN 2 da han blev 4 mdr.
Jeg tror ikke det er pga af at vi har givet ham mos, da han ikke havde fået mos dagene op til det startede.
Men hjælp... lægen er ikke nervøs så længe han tisser og er "glad". Men vi kan godt mærke at han ikke er sig selv – og det er frustrerende at han slet ikke kan holde noget i sig. Og 12 dage – så kan det jo ikke være noget der bare skal "ud af systemet".
;-(
Vi ser frem til svaret.
Venlig hilsen
Anne-Marie og Bastian.