Brev:
Forkølelse - 6 mdr.
9. december 2010
Alder:
6 mdr.
Forkølelse - 6 mdr.
Hej Helen!
Jeg har en meget forkølet søn på 6 mdr. plus han er ved at få tænder. Det gør han sover rigtig dårlig, er der noget jeg kan gøre så han sover bedre og forkølelse kommer væk.
Jeg har også problemer med få han til sove de 11 12 timer om natten. Det er ikke fordi han, ikke sover om natten, det gør han. Men han vågner meget tidlig. Han kommer i seng i mellem kl syv og otte, nogle gang allerede kl halv syv. Det gør jeg også har svært ved få han til sove mere ind halv time af gang om dagen, det han ca. to til tre gang.
Er det rigtig man ikke kan give kanmille te til baby?
Håber du kan give mig et godt svar på min spørgsmål.
Hilsen
Line og William