Brev:
Helbred
19. november 2010
Alder:
12 mdr.
Helbred
Hej igen Helen...
Længe siden sidst :-)
Kornelius startede jo i vuggestue for små 4 mdr siden og det går fantastisk.. han er dog lidt forældresyg for tiden, men det er vist meget normalt for den alder han har nu og i vs vil han også helst være ved de voksne hele tiden....
Men mit problem er at han næsten er syg hele tiden, enten snot, hoste eller feber... han er virkelig hårdt ramt og slæber alt med sig hjem og det er så synd for ham... og det undre mig fordi han er en stor og stærk dreng og vi spiser sundt.
Han er lige blevet 1 år så vi er begyndt med vitamin piller men er der andet vi kan gøre???
Jeg er så glad for at jeg går hjemme på barsel fordi jeg aner virkelig ikk hva vi skulle gøre arbejdsmæssigt med alt den sygdom, hvis ikk jeg gik hjemme....
Venlig hilsen
Sine