Brev:
Eksem
14. juli 2004
Alder:
17 mdr.
Eksem
Hej
Min søn på 17 mdr. har eksem ved den ene albue. Det startede efter han fik penicillin for nogle uger siden. Det startede som 3 røde knopper, men nu er det mere bittesmå hvide knopper som fylder ca. 8 gange 4 cm.
Jeg har ikke indtryk af at det klør.(alt det jeg har læst om både børneeksem og nældefeber, står der at det klør)
Hvad tror du det kan være?
Annette
ellers tak for en dejlig brugbar side