Brev:
Kønssygdom? - 8 mdr.
14. juli 2004
Alder:
8 mdr.
Kønssygdom? - 8 mdr.
Min datter på 8 mdr lugter grimt i skridtet, jeg bader hende hver anden dag, og bare en tis tår i bleen, bliver vasket og vasket, men kan kun få lugten væk når hun har været i bad, altså hun lugter at gl. sved og tis, rigtig ubehageligt.
Altså det er ikke så voldsomt, synes bare ikke altid hun har lugtet grimt, når bleen blev skiftet.
Jeg har haft hende med i badekar nogle gange, og tænker så om jeg måske har haft noget svamp eller noget som kan have smittet hende?