Brev:
Syg igen og igen
11. oktober 2010
Alder:
13 mdr.
Syg igen og igen
Kære Helen
Nu har S været i vuggestue 4 dage og er igen forkølet og har haft omgangssyge i weekenden. Han er satdig plaget af kvalme og tager ikke fast føde til sig, men drikker og tisser og er frisk i perioder.
Jeg tænker faktisk at jeg vil søge en dagplejeplads i stedet for vuggestue da han nu har været syg i 5 uger ud af 9 uger. Jeg holder ham hjemme til han er helt oven på igen, han får sund mad, vitaminer og Bio-strath. Jeg ved godt at små børn som starter nemt bliver syge specielt i efteråret, men jeg synes faktisk det er for meget for ham.... De siger også at han tar alting til sig dernede, men ved fra en anden mor at det gør hendes lille også. De små udsættes ofte for træk dernede og det er jo heller ikke optimalt...
Hvad er dine tanker om dette? Tror du det vil hjælpe lidt med en dagplejer hvor der ikke er så mange børn?
Kærlig hilsen