Brev:
Reaktion efter besøg på skadestuen
10. oktober 2010
Alder:
18 mdr.
Reaktion efter besøg på skadestuen
Hej Helen.
Her den 6 okt. for 4 dage siden, der skete noget forfærdeligt hjemme hos os.
Jeg havde lige været nede i vuggestuen og hente min søn Mikkel som nu er 1 1/2 år, eller lidt over. Vi havde været hjemme i 10 min. ca. så hørte vi bare et skrig som ikke kan samlignes med noget. Mikkel havde fået sin lillefinger klemt i døren, og der var blod alle steder.
Mikkel og jeg blev hentet af Falck, mens min kæreste blev hjemme med de to andre. Mikkel havde næsten fået klemt hele blommen af sin højre lillefinger, han blev syet med 5 sting.
Vi skal til lægen med ham imorgen, for der lige skal ses på fingeren, hvordan den ser ud indtil videre.
Mit spørgsmål drejer sig sådan set om at efter uheldet, vågner Mikkel hver nat, og virker fuldstændig skræmt, hans øjne er helt store, han trækker vejret meget hurtigt, ligesom om han har drømt noget meget slemt.
Er det uheldet med hans finger han kan ha mareridt af?
Og hvis det er, er der så noget vi kan gøre for at hjælpe ham?
Bliver så ked af det på hans vegne.
Og så er han os efter uheldet blevet meget mere sådan.. Hva kalder man det.. Putteglad. Vil gerne ha kram og kys hele tiden, bare sidde på skødet og putte og nusse.
Kan det ha relation til det med hans finger?
Pernille.