Brev:
Skoldkopper - igen?
3. oktober 2010
Alder:
3 år
Skoldkopper - igen?
Hej Helen
Et hurtigt spørgsmål...
- kan man få skoldkopper flere gange?
Daniel har haft, men i går opdagede jeg et par blærer på maven af ham.
I dag så jeg så 5 nye blærer og de ligner VIRKELIG skoldkoppeblærer.
Nu ser jeg, om der kommer flere de næste par dage - men som udgangspunkt kan man vel ikke få dem igen, når man først er vaccineret og har haft eller hvad?
(Der er pt. skoldkoppe udbrud i børnehaven.)
Daniel har været lidt sløj den sidste uge, men ingen feber - bare træt, pyldret og varm med udslæt om munden a la tand udbruds udslæt....
Jeg er liiiidt forvirret, da der er delte meninger om det er en én gangs- eller fler' gangs ting.
Kan du gøre mig klogere?
Knus
Charlotte